به ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرایی

۱۸ جوزا (خُرداد) ۱۳۹٣

امید است که اعضای ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرایی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به دو نکته مهم زیر توجه ویژه مبذول دارند:

یک، از آن جایی که در دور نخست انتخابات، از جانب مخالفین تیم شما تقلب گسترده ای صورت گرفته بود، پس از امکان بعید نخواهد بود که آنها در دور دوم هم به چنین عمل زشت و غیر قانونی دست نزنند، آنطوری که مبرهن است در این اواخر از جانب حلقات معین، دسایس آشکار و پنهانی بخاطر شکست تیم اصلاحات و همگرایی در مرکز و ولایات افغانستان خصمانه پیش برده می شود؛ بنابرین از ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرایی چنین توقع می رود که اهمیت این موضوع را بیشتر از دور اول جدی گرفته و تمام جریانها و ارگانهای زیدخل و مسئول را در دور دوم عمیقأ زیر کنترول و مواظبت خویش قرار دهند.

دو، با وجود پیروزی ها و برتری های شما بر تیم رقیب، گمان نکنید که بعضی از طرفداران و هواخواهان شما در دور دوم دست به تقلب نخواهند زد، یقین داشته باشید که دشمنان مردم افغانستان در داخل و خارج منتظر موقعي هستند تا بهر شکلی که می شود اوضاع را بحرانی ساخته و روند انتخابات را در دور دوم به چالش بکشانند؛ بنأ اعضای ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرایی این نکته مهم را جدی گرفته و هواخواهان خویش را نیز شدیدأ زیر نظر خود داشته باشند، تا انتخابات شفاف و آزاد برگزار گردیده و رأی مردم ظالمانه مورد دست برد و تقلب قرار نگیرد، نشود که در اثر اشتباهات و کجروی های بعضی از طرفداران شما انگیزۀ بهانه جویی های مخالفین فراهم ساخته شده و انتخابات سبوتاژ گردد. چنانچه در این اواخر زورگویی ها و تهدیدهای اینجا و آنجا شنیده می شود "که اگر به داکتر صاحب رأی ندهید ... چنین می کنیم و چنان می کنیم"  متأسفانه بعضی ها باز هم از آتش و خون حرف می زنند.

خوشبختانه امروز آگاهی و شعور سیاسی مردم افغانستان آن قدر رشد نموده است که دیگر به این تهدیدها و زورگویی ها اصلأ وقعی نمی گذارند، مردم افغانستان حال دوستان و دشمنان شان را خوب می شناسند و اینرا خوب می دانند که کدام نامزد را به حیث زعیم ملی آیندۀ کشور خود انتخاب نمایند و کدام را نه، اگر ارباب کل وضعیت را به نفع کاندیدای خاصی دگرگون نسازد، یقین کامل دارم که هموطنان شریف ما باز هم شجاعانه به پای صندوق های رأی رفته و کاندیدای مورد علاقه خود را انتخاب خواهند کرد؛ اما هوشیار باید بود که دشمن از چهار طرف در کمین است!

در فرجام یک پیام کوتاه دارم به دوستان و خویش و اقاربم در داخل افغانستان، من در این دور انتخابات البته در این مقطع زمانی، بعد از مطالعه دقیق اوضاع سیاسی، نظامی و اجتماعي افغانستان عزیز به این نتیجه رسیدم که هر کاندیدی که در پهلوی مردم ما قرار داشته باشد و از پشتبانی اکثریت مردم برخوردار باشد ما باید بحیث شهروندان آگاه افغانستان از همان کاندید پشتیبانی کنیم و در مقابل هر کسی که از تروریست ها و طالب ها حمایت می کند از او دوری جوییم.







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته

بشار از المان08.06.2014 - 16:10

  جناب بهاری قلم زن موشگاف رسالتمندو خوش فریخته مین ! شما بادرایت کامل به نکات بسیار اساسی در این دور از انتخابات ریاست جمهوری کشور انگشت گذاشته اید با تاید این طرح عالی من هم به نوبه خویش به مسولین ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات وهمگرای یاد هانی می نمایم. از اینکه هم میهنان سرافراز مان از کران تاکران این کشور از پامیر تا بادغیس از مزار تا کنر و لغمان با یک صدا همه روز حمایت شان را ازین تیم اعلان میدارند . هیچ گونه دلیل حتا اندیشیدن در مورد تقلب هم توجیه پذیر نمیباشدچون نیازی به تخطی و تقلب با این همه حمایت مردمی وجود ندارد . امابرای دست اندرکاران محترم ستاد انتخاباتی تیم اصلاحات و همگرای نکته بسیار جدی وقابل تآمل تشخیص وبی اثر ساختن اقدامات انعده دشمنان که در لباس دوست دست به تقلب سازمان یافته زده دست اویز برای بهانه جویان می شوند می باشد. چون این عالی جنابان از همین حالا خواب شکست خویش را دیده و از قبل پی بهانه به منطور غیر مشروع جلوه دادن نتایج انتخابات می باشند. با درود فراوان.
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



ضیا باری بهاری