افتتاح وب سایت تحلیلی خبری «الف»

٢٠ سنبله (شهریور) ١٣٩٠

www.alef-afghanistan.com

نشرات امتحانی

 

ما با شعار ( ما از جنگ نمی گوییم ) آغاز کرده ایم!

منظور از ایجاد این وب سایت پیشکش نمودن اخبار، وضع سیاسی اجتماعی کشور و معرفی چهره های بزرگان و استعداد های جوانی که امید به آینده و فرادای کشور دارند می باشد. معرفی فرهنگ، هنر ، دانش و فن، استعدادها ودست آورد های علمی ، ادبی و سیاسی کشور و مردم میهن عزیز ما از اهداف عمده ما است.

 

بقول خداوندگار بلخ:

نه شبم به شب پرستم که حدیث خواب گویم

چون  غلام  آفتابم  همه  از آفتاب  گویم

 

ما از جنگ نمی گوییم ! ما می دانیم که خواسته و یا ناخواسته سرنوشت ملت ما سال هاست که با پدیده شوم جنگ و ویرانی گره خورده است ، اما ما تشنه صلح رفاه و پیشرفت میهن خود بوده و از امیدواری های خود حرف می زنیم . ما آینده کشور و مردم خود را به فال نیک میگیریم !

 

ما مطمیًن هستیم که اخبار جنگ و جنگ افروزان بقدر کافی انعکاس می یابد . آرزوی ما بجای حرف نفاق های  قومی ، مذهبی، زبانی و سمتی، صحبت و گسترش فرهنگ همدیگر پذیری است.

 از انتقاد های منفی و بی جا خودداری و از برداشتن قدم های کوچک به سوی آینده یی مملو از سعادت و رستگاری ، از پیشرفت ها و دستآوردهای در نظر اول بسیار اندک اما با اهمیت و حیاتی در عرصه های علم، اقتصاد، سیاست و اجتماع  یاد آور می شویم .

 

فراهم آوردن بستر منا سب مطالعاتی و تحقیقاتی برای صاحب نظران و پژوهشگران عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ، پیشکش نمودن طرح ها و دیدگاه ها و نیز انجام نظرسنجی های از دیگر اهداف این وب سایت می باشد.

ما به این باور هستیم که به یاری و همدستی دوستان صاحب نظر و با دانش و به کمک قلم توانای شما عزیزان به اهداف پاک و بی آلایش خود خواهیم رسید.

 

به امید همکاری های شما

دکتور شهیر نثاری

موسس و صاحب امتیاز

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یاددشت:

آدرس وب سایت:

www.alef-afghanistan.com

ایمیل آدرس :

contact@alef-afghanistan.com







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



دکتور شهیر نثاری