فراخوان اصلاح طلبان

٩ حمل (فروردین) ١٣٩٠

همشهری گرامی!

پس از گذشت ده سال و سرازیر شدن ملیاردها دالر جامعه جهانی به افغانستان، کشور ما هنوزهم در وضعیت بحرانی و نابسامان قرار دارد. عدم مدیریت موثر، موجودیت مهره‌های فاسد و بی‌کفایتی مسوولین، فردای این کشور را نامعلوم و گنگ نشان می‌دهد. فساد، بی‌عدالتی، عدم توجه به نیازهای مردم و بی‌توجهی به آوردن اصلاحات اساسی در دولت، مجراهای حرکت کشور را به سمت پیشرفت و هبستگی واقعی مردم افغانستان، مسدود کرده است. گردانندگان فعلی، برعکس شعارهایی گوناگونی که در جهت مبارزه با فساد و ارایه خدمات رفاهی به مردم داده‌اند، تا اکنون از عهده حل پایینترین مشکلات مردم بیرون نشده‌اند. مردم اعتماد خود را نسبت به توانایی دولت افغانستان در جهت رسیدگی به خواست‌ها و مشکلات شان از دست داده‌اند. در چنین اوضاعی، مسوولیت همه نیروهای با درک کشور است که برای ایجاد وضع بهتر و تأمین اصلاحات بنیادین در کشور، تلاش‌ها و فشارهای مدنی و عمومی خود را به کار اندازند.

جمعی از مردم افغانستان به پا خواسته‌اند تا مسوولیت دینی و تاریخی خویش را در برابر وضع ناهنجار کنونی کشور ادا کنند تا به همکاری و حضور شما از خواست‌های مردم افغانستان در برابر جریان گسترده فساد و بی‌عدالتی موجود در دولت این کشور دفاع کرده و از گسترش بیشتر فضای آشفته و بی‌اعتماد جلوگیری کنند.

اینک مقدمه مبارزات و فشارهای بزرگ مدنی اصلاح‌طلبان در چوکات نشست خبری، بر گزار می‌گردد. بناً حضور فعال شما را در این نشست ملی خواهانیم.

وعده دیدار: چهار شنبه، ساعت 10 پیش از ظهر، دهم حمل، منار شهدای دهمزنگ، جوار باغ وحش کابل

 با احترام

شورای عالی اصلاح طلبان

29 مارچ 2011

 

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_181817915196010&ap=1







به دیگران بفرستید



دیدگاه ها در بارۀ این نوشته
نام

دیدگاه

جای حرف دارید.

شمارۀ رَمز را وارد کنید. اگر زمان اعتبارش تمام شد، لطفا صفحه را تازه (Refresh) کنید و شمارۀ نو را وارد کنید.
   



اصلاح طلبان